در طول توسعه، متوجه شدیم که با حذف مکانیک های ناشیانه VR و عوامل بازدارنده بازی، مانند یافتن یک کلید یا حل یک معما برای پیشرفت، بازیکن به طور کامل در دنیای ما غوطه ور می شود. به حداقل رساندن مکانیک بازی به بازیکنانی که هیچ پیش زمینه بازی ندارند نیز این امکان را می دهد تا از تجربه ما به طور کامل لذت ببرند، به این معنی که هر کسی می تواند "AFFECTED: The Manor" را بازی کند.
در حالی که بسیاری از بازیهای ترسناک در طول توسعه «AFFECTED: The Manor» بازی میشدند، تیم همچنین از تعدادی بازی Live Action Horror Walk-through بازدید کرد که احساس کردیم به تجربه واقعیت مجازی که میخواستیم ایجاد کنیم نزدیکتر بودند. ما به سرعت متوجه شدیم که نداشتن کنترل بر آنچه در حال رخ دادن است، فقط اضطراب و ترس بازیکن را از اتفاقات بعدی افزایش می دهد.
صدا و نور نیز نقشی محوری در «منور» دارند. ما از صدای تخصصی در سرتاسر استفاده می کنیم و کنترل همه عناصر نور را در دست می گیریم. بنابراین اگر بخواهیم چراغ قوه در بدترین زمان ممکن خاموش شود، این کار انجام خواهد شد. در تجربه ما هیچ باتری اضافی شما را نجات نخواهد داد!
شما در "The Manor" گم نخواهید شد یا مجبور نخواهید شد برای پیمایش در مسیر خود، زمانی را صرف تماشای نقشه های سطح کنید. اگر دری باز است، راهش همین است. یک بار دیگر احساس می کنیم که حذف عنصر ناامید کننده یافتن کلید برای باز کردن درها واقعاً بازیکنان را عمیق تر در تجربه ما غرق می کند.
نگران نباشید، شما نمی توانید در "The Manor" بمیرید. پخش چندباره قسمتهای یک سطح تنها نمیتواند خستهکننده باشد، بلکه متوجه شدیم که میتواند حساسیت بازیکن را نسبت به محیط و تجربه کلی کاهش دهد.
همه موارد فوق "تأثیر: مانور" را به شکل امروزی درآورده است. تجربه ای فراگیر و آسان برای بازی که می خواهید دوستانتان به همان اندازه که خودتان می خواهید بازی کنند.
آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .
جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.